Henrik A Stockholm

Forumgeneral
|
Skrivet: Måndag 18 Jul 2005, 0:00 Rubrik: REGLER FÖR FORUMET! |
|
|
Forumregler
Syftet med DrivingMachines.se är att tillhandahålla en trevlig mötesplats för alla som är intresserade av nyare BMW-modeller. Diskussionsforumet är främst inriktat på nyare BMW-modeller som E90 (3-serien), E60 (5-serien), X3, Z4 och resten av BMW:s nuvarande modellprogram. Inlägg och frågor om äldre BMW-modeller är inte förbjudna men svaren kommer troligtvis utebli eftersom forumets medlemmar i allmänhet saknar kunskap om äldre BMW-modeller (vi hänvisar istället till www.autopower.se). Läs igenom ett antal ämnen i de olika avdelningarna innan du skickar in ditt första inlägg så att du lär dig vilka ämnen som passar var.
Diskussionerna på DrivingMachines.se (tidigare BMW Information) har alltid skett i en positiv anda. Medlemmarna har ett gemensamt intresse av BMW och använder diskussionsforumet för att utbyta information och erfarenheter om allt som kretsar kring BMW. Att människor trots ett gemensamt intresse kan ha olika åsikter är en självklarhet men det finns aldrig anledning att höja rösten bara för att någon tycker annorlunda. Respektera varandras åsikter och använd sakliga argument i diskussionerna. Skriv aldrig ett inlägg om du är det minsta irriterad eller arg. Risken är stor att irritationen lyser igenom, även om det inte är författarens avsikt, och mottagaren uppfattar budskapet negativt. Verbal pajkastning eller personangrepp hör överhuvudtaget inte hemma här. Hittills har det aldrig varit några problem och jag vet att många spenderar tid på forumet enbart på grund av den trevliga stämningen! Låt det så förbli.
DrivingMachines.se är en privat sajt och undertecknad är indirekt ansvarig för det som skrivs i diskussionsforumet. Därför har moderatorerna fullständiga rättigheter att redigera inlägg som är opassande, olagliga eller stötande. Jag förlitar mig på att medlemmarnas goda omdöme räcker för att avgöra vad som är opassande och hittills har inte heller detta varit något problem.
Återigen varmt välkommen till DrivingMachines.se!
Henrik Andersson
 |
|